Vilniuje pristatytas naujasis „Lexus ES“

Šiandien MO muziejuje žurnalistai ir nuomonės lyderiai pirmą kartą išvydo „Lexus ES“ flagmano sedano prototipą, kuris 2019 metais pasieks Europą.

Vilniuje pristatytas „Lexus ES“ – naujojo modelio prototipas Lietuvoje buvo demonstruojamas tik keletą dienų. 2019 metų sausį pasirodysiančio „ES“ modelio pagrindas – visiškai nauja platforma, suteikusi galimybę padidinti salono erdvę ir pagerinti automobilio valdymo savybes.

Kaip teigia „Lexus Vilnius“ vadovas Edmundas Povilauskas, septintosios kartos „Lexus ES“, kuris 2019 metais Lietuvos rinkai bus pristatytas pirmą kartą, žymi naują šio iki šiol žinomiausio ir populiariausio pasaulyje „Lexus“ modelio erą.

„ES“ modelis turės visas tradicines „Lexus“ funkcijas, kurių tikisi šių automobilių pirkėjai, jos suderintos su naujomis savybėmis“, – pasakoja E. Povilauskas.

„Lexus Kaunas“ pardavimo vadovas Mindaugas Kraujutis tiki, kad naujasis „ES“ sulauks ir Lietuvos pirkėjų susidomėjimo: „Mes džiaugiamės, kad turėsime galimybę pristatyti septintosios kartos „ES“ Lietuvoje, tai bus naujas modelis mūsų sedanų serijoje. Atsižvelgdami į šio modelio populiarumą pasaulyje ir automobilio kūrėjų pritaikytus inovatyvius sprendimus, tikime, kad mūsų pirkėjai automobilį priims palankiai.“

Saugus vairavimas

Septintosios kartos automobiliui „Lexus ES“ 2018 metų NCAP saugumo bandymuose buvo suteiktas maksimalus penkių žvaigždučių įvertinimas. Atsižvelgiant į tai, kad vidutinis 86,25 įvertinimo rezultatas pasiektas pagal sugriežtintus 2018 metų NCAP kriterijus, šį įvertinimą galima laikyti vienu aukščiausių rezultatų tarp premium klasės sedanų.

Kuriant naująjį „ES“ itin daug dėmesio skirta saugumui, todėl jame įdiegta pažangi saugumo sistema „Safety System+“. Ją turės 99 proc. Europoje parduodamų „Lexus“ modelių, kurie bus aprūpinti aukščiausio standarto saugumo sprendimais rinkoje.

„Safety System+“ yra skirtingų saugumo sistemų rinkinys, į kurį įtrauktos tokios funkcijos kaip dviratininkų fiksavimas dienos metu – viena iš „Pre-Collision“ (PCS) sistemos funkcijų.

Kelyje nepastebėti dviratininkai yra viena dažniausių avarijų priežasčių, atspindinti automatinio fiksavimo sistemos svarbą. „ES“ modelyje įdiegta ir PCS sistema, leidžianti fiksuoti pėsčiuosius net ir tamsiuoju paros metu.

„Safety System+“ taip pat turės atstumą palaikančią adaptyvią pastovaus greičio (DRCC), priekyje važiuojančio automobilio „sekimo“ (Lexus co-drive) ir važiuojamosios eismo juostos išlaikymo sistemas. Be šių funkcijų, „Lexus ES“ dar pasižymės išskirtinėmis pasyvaus saugumo sistemomis, į kurias įeina dešimties oro pagalvių standartinė įranga.

Ekonomiškas ir erdvus

Galimos keturios naujojo priekiniais ratais varomo flagmano sedano variklio pasirinkimo galimybės su patraukliausiu hibridinio variklio variantu. „ES 300h“ modelyje įdiegta ketvirtosios kartos savaime įsikraunanti „Lexus“ hibridinė sistema, kuri pasižymi ekonomišku degalų naudojimu ir minimalia CO2 emisija. Šis hibridas varomas 2,5 l keturių cilindrų benzininiu varikliu ir lengvu, bet galingu elektriniu motoru. Maksimalus bendras automobilio galingumas yra 218 AG (160kw), o degalų sunaudojimas – 4,7 l / 100 km.

Naujasis „ES“ yra 65 mm ilgesnis, 5 mm žemesnis ir 45 mm platesnis nei jo pirmtakas. Nauja platforma ir ilgesnė važiuoklė suteikia galimybę ratus pritraukti arčiau automobilio kraštų ir taip suformuoti ryškesnį modelio siluetą.

Maloni vairavimo patirtis

„Lexus“ inžinierių komanda, vadovaujama vyriausiojo inžinieriaus Yasuhiro Sakakibara, užsibrėžė aiškų modelio atnaujinimo tikslą – atgaivinti ir sustiprinti „ES“ įvaizdį.

Siekiant šio tikslo, „ES“ modeliui kurti buvo panaudota nauja „Global Architecture – K (GA-K)“ platforma, kuri leido peržengti vidutinio dydžio prabangaus sedano dizaino ribas. Priekiniais ratais varomas modelis turi itin standžią važiuoklę, kuri skiriasi nuo ankstesnės galiniais ratais varomų modelių modulinės platformos „GA-L“, naudotos kuriant naująjį „LS“ flagmaną ir „LC“ sportinį kupė.

Pasitelkę daugiasvirtės galinės pakabos konstrukciją ir elektrinį vairo stiprintuvą, inžinieriai sugebėjo pasiekti norimą preciziško vairavimo lygį.

„Dynamic Control Shocks“ pakabą „F SPORT“ modeliuose pakeitė adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba (Adaptive Variable Suspension (AVS).

„F SPORT“ AVS sistema, kaip ir „LC“ bei „LS“ modeliuose, turi 650 svyravimo slopinimo jėgos lygių, kad būtų galima išlaikyti kontrolę važiuojant bet kokiu kelio paviršiumi. Pakeitimai atliekami remiantis jutiklių duomenimis, kurie matuoja apkrovas, transporto priemonės greitį, ratų posūkio kampą, pagrindinio cilindro slėgį ir kt. rodiklius. Taip pat sistema apdoroja variklio siunčiamą informaciją.

Gerai apgalvotas interjeras

„ES“ interjero dizainas kurtas remiantis „Lexus Future“ interjero koncepcija, kuri sujungia vairuotojo sėdynę su plačia keleivio erdve. Vairuotojo dėmesys nukreipiamas į kelią pasitelkiant išmanų prietaisų išdėstymą automobilyje.

Koncepcijos, kurią „Lexus“ pavadino „valdymo sėdyne“ (Seat in Control) efektyvumą vairuotojas pajus vos įsėdęs į automobilį. Visa reikiama informacija ir būtiniausi valdymo įrankiai vairuotojui yra lengvai pasiekiami. Esant poreikiui porankiai gali būti patogiai pritraukti po alkūnėmis, o norint paspausti mygtukus rankų nuo vairo patraukti nereikia.

Vidinė automobilio erdvė susieta moderniomis sistemomis. Navigacijos sistema yra aiškiai matoma dideliame 12,3 colio ekrane, o visas sistemas galima lengvai valdyti antrosios kartos „Remote Touch“ valdikliu.

„Lexus Lietuva“ atstovybėse jau priimami užsakymai naujiesiems „ES“ modeliams. Pirmuosius pirkėjus automobiliai pasieks 2019 m. sausį.

Apie „Lexus“

„Lexus“ automobilių prekės ženklas, debiutavęs 1989 m., pelnė pasaulinį pripažinimą už meistriškumą, aukštųjų technologijų taikymą ir unikalią klientų aptarnavimo koncepciją. Tradiciškai didelis dėmesys skiriamas automobilių kokybei, patogumui ir prabangiai salono apdailai. „Lexus“ šiuo metu atnaujina savo modelius ir pristato patrauklius automobilius, pasižyminčius dar ambicingesnėmis vairavimo savybėmis, dinamiškumu ir naujausiomis technologijomis. „Lexus“ vis dar yra pirmasis ir vienintelis premium automobilių gamintojas, siūlantis aplinką tausojančią alternatyvą dyzeliniams varikliams – savaime įsikraunančius hibridinius automobilius, tokius kaip „RX 450h“, „NX 300h“, „LS 500h“ ir „LC 500h“, „IS 300h“ ir „CT 200h“. Didžiulį hibridinių technologijų populiarumą Lietuvoje rodo ir tai, kad praeitais metais apie 90 proc. čia parduotų „Lexus“ automobilių buvo būtent hibridiniai.

MO MUZIEJUS LEXUS ES
Jei pastebėjote klaidą, pažymėkite reikalingą tekstą ir spauskite Ctrl+Enter, kad pranešti apie tai redakcijai.
Aš rekomenduoju
Rekomendacijų nėra

Komentarai

Komentarai skirti bendrauti ir aptarti įmonės ar renginio ypatybes, taip pat išsiaiškinti įdomius klausimus apie tai.

Sportas
Vilniaus „Rytas“ „Kidy Tour“ Karaliaus Mindaugo taurės finalo dvikovoje įveikė Kauno „Žalgirį“  70:67 (13:11, 17:24, 13:16, 27:16) ir tapo šio turnyro čempionu. Dvikovos pradžioje abi komandos susidūrė su įtampa ir klostėsi nerezultatyviai. Susitikimą geriau pradėjo žalgiriečiai, kurie po taiklaus Edgaro Ulanovo dvitaškio buvo priekyje (6:2). Tačiau netrukus 4 taškus iš eilės pelnė Artiomas Parakhouskis ir vilniečiai išlygino rezultatą (6:6). Rungtynės pir...
Laisvalaikis
„Vaizdo klipo idėja atsirado paprastai, prisiminėm, kad turim daug vaikystės prisiminimų, užfiksuotų ir užsilikusių juostinėse kasetėse, kadangi patys vis dar papuolam į tą kartą, kurią tėvai filmavo VHS kameromis. Visas albumas yra apie mus, tampančius suaugusiais, o vaizdo klipas puikiai įprasmina tai, ko mes dabar šiek tiek pasigendam savyje: džiaugsmo, judrumo, atvirų, šiltų santykių, polėkio gyventi ir pažinti pasaulį“ – sako grupės nariai.    Kartu s...
Laisvalaikis
Vos tik grįžę iš trumpų atostogų saulėtoje Kolumbijoje, Jurgis Didžiulis ir Erica Jennings pristato „eurovizinės“ dainos „Sing!“ vaizdo klipą, kuris turi netgi dvi pabaigas! „Klipo pabaiga – nė kiek nesurežisuota. Paskutinio užfilmavimo metu įsilinksminusi komanda, džiaugdamasi sėkminga filmavimo pabaiga, ėmė dainuoti toliau, o mes tiesiog prisijungėme. Turbūt tai geriausiai atskleidžia šios dainos galią – ji užveda dainuoti. Esame labai laimingi, kad prak...
Sportas
Didžiausias metų Lietuvos krepšinio renginys įvyks jau šį savaitgalį. „Siemens“ arenoje vyksiantis Karaliaus Mindaugo taurės finalinis ketvertas suburs visas stipriausias Lietuvos ekipas. Būtent šiuo metu LKL pirmenybėse pirmaujančios ir praėjusį sezoną pirmas keturias vietas užėmusios ekipos susigrums savaitgalį Vilniuje. Lengviausiu keliu į pusfinalį pateko titulą ginantis Kauno „Žalgiris“, kuris „Šiaulius“ per dvejas rungtynes įveikė net 68 taškų skirtu...
Manoma, kad Šv. Valentinas buvo Romos vyskupas, kuris gyveno II a. Tuometinis Romos imperatorius Klaudijus II buvo išleidęs įsakymą, draudžiantį tuoktis. Šitaip jis siekė, kad kuo daugiau vyrų eitų kariauti ir gintų imperiją nuo išorinės agresijos ir vidinės netvarkos. Imperatorius manė, kad vedę vyrai yra emociškai labiau prisirišę prie savo šeimų, todėl negali būti geri kariai. Vyskupas Valentinas, matydamas jaunų žmonių skausmą, juos sutuokdavo slapčia....
Nuomonės
Atstumas tarp Talino ir Helsinkio yra toks pat kaip tarp Vilniaus bei Kauno. Estai su suomiais kuria susisiekimo sistemą, kuri įgalintų šį 100 km atstumą įveikti per 20 min. Lietuvos Bendrajame plane yra įtvirtintas mūsų sprendimas sujungti laikinąją sostinę su nuolatine. Tiesiant greitojo geležinkelio liniją nuo Pilaitės iki „Rail Baltica“ trasos ir Tarptautinio Kauno oro uosto, reikėtų įveikti 80 km atstumą. Judant tuo pačiu greičiu kaip ir estai, mes šį...
Įvykiai
Kūrybingi ir technologijomis besidomintys gimnazistai iš Lietuvos rinkosi į antrus metus Vilniaus licėjuje organizuojamas technines kūrybos varžybas „TechHero 2019“. „Kur žiovauja ir klausosi, kur rašo ir kur kalbasi, kur buvo nuobodu dabar bus išmanu“ – tokią užuominą gavę moksleiviai per 4 valandas kūrė prototipus, padedančius pagerinti pamokų kokybę ar patobulinti mokyklos aplinką. Visais klausimais nuo mechanikos niuansų iki idėjos verslumo išgryninimo...
Sportas
Vilniaus „Ryto“ jaunimo ekipa nesėkmingai finišavo Eurolygos atrankos turnyre Kaune. Be čiurnos traumą patyrusio vieno iš lyderių Marek Blaževič rungtyniavę vilniečiai turnyro finale 79:92 (12:20, 20:21, 22:27, 25:24) nusileido Kauno „Žalgirio“ jaunimo komandai. Pirmąjį finalo kėlinį komandos pradėjo apylygiai, tačiau kėliniui įpusėjus „Žalgirio“ jaunieji krepšininkai pradėjo tolti. Vilniečiai dažnai klydo ir po pirmojo kėlinio turėjo 8 taškų deficitą – 12...
Sportas
Vasario 16-17 d. Vilniuje vyksiantis „Kidy Tour“ Karaliaus Mindaugo taurės turnyro finalo ketvertas bus ypač dosnus žiūrovams. Tarp gausybės prizų, kuriuos galės laimėti į areną atvyksiantys žiūrovai, bus ir naujutėlaitis „Mercedes-Benz CLA“ automobilis. Vienas žiūrovas iš „Kidy Tour“ Karaliaus Mindaugo taurės turnyro galės išvykti su nauju automobiliu, jei pataikys į krepšį iš aikštės vidurio. Įspūdingą prizą renginiui įsteigė Lietuvos krepšinio lygos (LK...