Naujasis „ES“ yra 65 mm ilgesnis, 5 mm žemesnis ir 45 mm platesnis nei jo pirmtakas. Nauja platforma ir ilgesnė važiuoklė suteikia galimybę ratus pritraukti arčiau automobilio kraštų ir taip suformuoti ryškesnį modelio siluetą.
Maloni vairavimo patirtis
„Lexus“ inžinierių komanda, vadovaujama vyriausiojo inžinieriaus Yasuhiro Sakakibara, užsibrėžė aiškų modelio atnaujinimo tikslą – atgaivinti ir sustiprinti „ES“ įvaizdį.
Siekiant šio tikslo, „ES“ modeliui kurti buvo panaudota nauja „Global Architecture – K (GA-K)“ platforma, kuri leido peržengti vidutinio dydžio prabangaus sedano dizaino ribas. Priekiniais ratais varomas modelis turi itin standžią važiuoklę, kuri skiriasi nuo ankstesnės galiniais ratais varomų modelių modulinės platformos „GA-L“, naudotos kuriant naująjį „LS“ flagmaną ir „LC“ sportinį kupė.
Pasitelkę daugiasvirtės galinės pakabos konstrukciją ir elektrinį vairo stiprintuvą, inžinieriai sugebėjo pasiekti norimą preciziško vairavimo lygį.
„Dynamic Control Shocks“ pakabą „F SPORT“ modeliuose pakeitė adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba (Adaptive Variable Suspension (AVS).
„F SPORT“ AVS sistema, kaip ir „LC“ bei „LS“ modeliuose, turi 650 svyravimo slopinimo jėgos lygių, kad būtų galima išlaikyti kontrolę važiuojant bet kokiu kelio paviršiumi. Pakeitimai atliekami remiantis jutiklių duomenimis, kurie matuoja apkrovas, transporto priemonės greitį, ratų posūkio kampą, pagrindinio cilindro slėgį ir kt. rodiklius. Taip pat sistema apdoroja variklio siunčiamą informaciją.
Gerai apgalvotas interjeras
„ES“ interjero dizainas kurtas remiantis „Lexus Future“ interjero koncepcija, kuri sujungia vairuotojo sėdynę su plačia keleivio erdve. Vairuotojo dėmesys nukreipiamas į kelią pasitelkiant išmanų prietaisų išdėstymą automobilyje.